Ara

Dübeşe Dua…
















Kıvanç’a…


gelirdi zaten, ne aksilik olabilirdi ki!
gelemedi… (1) Olsun…

gelsin’di artık,
gelmeliydi,
gelecekti her şey onunla sanki,
gelesi gelmemişti uçak kapısında… (2) Olamaaaz…

“gelmeliydim” dedi
“gelseydi keşke” dedik notunu okurken
“gelmiştim aslında, oradaydım” dedi… (3) Olsaydı…

“gelecek gibiyim” dedi ağlamaklı…
“geliyoruz” dedi babası önce davranarak
“gelin” dedi Mehmet Ali mektubunda
“gelsinler” demişti doktoru ailesine
gelmişler, haber verdi dün bana…
gelmeyecek misin artık, yoksa hepimiz sana mı gelelim?.. (4) Olsun artık…

“geleyim mi?” diye sordu bugün…
“gelmesen kabahat” diye sıvadım bi güzel…
geleyazarken son kez demek lazım sana,
geliver de sevimli olsun artık pazartesiler… Oluver…

Uğurlu sayım 5,
bu sefer de
gel’e atmayalım…
gel de marstan kurtulalım! (5) Ol…




29 Eylül’e ısmarlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder